A TUDÁS PROFIT FORRÁS

A FOLYÓ AKARSZ LENNI VAGY A MEDER?

 

KÖLTSÉGOPTIMALIZÁLÁS 

A BEVÉTELEK NÖVELÉSE!

Kevés vállalkozónak sikerül heti húsz milliót keresni, néhányan azonban százmilliónál is többet érhetnek el!

Számtalan vállalkozás indult egy garázsból és mára cégbirodalommá nötte ki magát.

 Hogy érhették el? 

A sikeres embereknek valóban van valamilyen titkos módszerük, amivel gigászi vagyonokat gyűjthetnek, ami másoknak elérhetetlen?

Pareto felfedezte azt a különleges összefüggést, amit az egyetemi professzorok tanítanak, de a hasznát még ők sem ismerik a gyakorlatban.

 Mi lehet az oka?

Nem elég tudni, hogy a munkaidő 80 %-ának felhasználásával eredményeink mindössze 20 %-át hozzuk létre! (Újabban inkább csak 10 százalékát).

A munkahelyi  erőfeszítéseink 20 %-a hozza létre az eredményeink 80 %-át.

A többség a munkaidő  melyik részét fejleszti sikeresebben?

 Aki nem elégszik meg a "fűrészpor fűrészelésével" és nem többet akar dolgozni, hanem a munkája értékét akarja növelni, az tudja, hogy nem a munka 80 %-ának az eredménye a döntő, hanem a 20 %-ának a még értékesebbé válása! 

Az eredményesebb munkaidőt még eredményesebbé kell tenni!

Az ésszerűsítéssel, a hibákat már a tervező asztalon kijavíthatjuk a korábbi hibaköltségek töredéke mellett.

 Mi kerül többe?

 A javítgatás vagy a megelőzés?

 Ami fejleszthető már benne van a vállalkozásban?

 Erről különféleképpen gondolkodnak a szakemberek. Sajnálatos, de előbb gondolnak a pénztőkére mint arra a kreativitásra, ami rendelkezésre áll.

 Hogy lehet ezt felhasználni?

 Az értéktervezés hozzásegít, hogy a költségek elérjék vagy megközelítsék a megfelelőt, a tevékenység arra irányuljon amit értéknek tekint a vevő és a felhasználó, ami biztosítja a nyereséget.

 A piaci munka értékfejlesztése hatékonyabbá és eredményesebbé teszi az értékesítést.

A marketing megtanít rá, hogy azt gyártsd ami kell a vevőknek,
A vevő szeretné megkapni amire szüksége van, elvárja, hogy ott értékesíts és akkor, annyiért amire fel kell készülni.

Ezek közül egy sajnos nem teljesül!

 A törzsvevők igényeinek kiszolgálása megfelelő? 

Ez nem biztos, de törekedni kell rá!

 Nem elég meghallani, hogy mit akar a vevő, meg is kell érteni!

Ha száz látogatásból csak egy esetében adnak megrendelést, akkor valami nem az aminek lennie kell!

  1. A ráfordított idő,
  2. a selejt mennyisége,
  3. a nem igényelt szolgáltatás,
  4. a felesleges költség olyan luxus, ami elfordít a céltól és a szakadékba vezet.

 Az értéktervezés megtanulása mindössze 4 - 6 napig tart, de a haszna egy életre szól.

 Van néhány pénzt gyártó mechanizmus amit a többség elhanyagol!

 Bevételre szükség van, a piacról élünk, ahol mindennek ára van.

 Miért ne tanulná meg Ön is az értéktervezés alkalmazását?

 Kérje tájékoztatónkat e-mail címünkön: 

 2Mrendszer@gmail.com

 ____________________________________________________________

  ELADHATÓVÁ TETT TERMÉKEK!

 Több élelmiszeripari cég vezetőinek tartottunk értékesítési és szervezet fejlesztési tréninget Budapesten és az ország különböző városaiban.

Felmerült egy értékesítési példa, ami példaként szolgál a következő sorok szerint.

Egy tejipari cégnél olyan tehéntúró értékesítésével bajlódtak, amit kiszárítottak, különleges eljárással porrá őröltek, majd tasakokban akartak értékesíteni, ha lett volna rá kereslet.  

A gyártást nem előzte meg

  • a piackutatás,
  • nem foglalkoztak a piaci bevezetéssel,
  • egyszerűen csak várták a vevőket, a keresletet!

Kiderült, hogy a por alakjában, bármeddig hűtés nélkül tárolható túró - bár víz hozzáadásával visszanyerte ízét és illatát - nem nyerte el a fogyasztók érdeklődését.

Gyanakvást váltott ki a tasakokban kínált portéka.

A fogyasztók attól féltek, hogy ártalmas lehet az egészségre. Ráadásul ha vizet adtak hozzá, lassan szívta fel a nedvességet, nem elég gyorsan duzzadt meg a tasakban lévő por.

A tréning résztvevői tanácsot kértek, mit tegyenek?

Hogyan lehetne értékesíteni ezt az általuk kitűnőnek tartott terméket?

Itt volt az ideje, hogy a résztvevők megismerkedjenek azzal a hihetetlenül sok tudást mozgósító módszerrel, amit "Brain-stormingnak", magyarul ötletelésnek, ötletrohamnak neveznek.

A csoport lemondott egymás ötleteinek bírálatáról, egyszerűen csak leírták ötleteiket, mi mindenre tartják felsználhatónak a porrá őrölt tehéntúrót.

A lényeg, hogy az emberi fogyasztásra szánt porított tehéntúróból "Boci tápszer" lett alig 90 perc alatt. 

Mit érhetnénk el, ha gyakrabban használnánk ezt a különleges kincsképző kincset, költséghatékony módszert?

A munkatársak gazdag tapasztalatai, ha rendszeresen gyűjtenék az ötleteket, sokkal több vevőt szereznének, nagyobb piacot biztosítanának, mint amiről álmodunk és ami az ötletek megismerésének híányában eltűnik a semmiben.

A "Brain storming" módszer megtanítását követően a vállalkozások egy-egy alkalmas munkatársa képessé válhat rá, hogy vezesse ezeket az alkalmakat.

A szervezetek ezrei vehetik igénybe szolgáltatásunkat hogy a kreativitást, ami minden csoportban ott szunnyad, hasznossá tegyük.

Érdekelt vagy a jövedelmed növelésében?

Klikkelj az alábbi linkre ha szeretnél részt venni egy bemutatón és két sorban értesítsd munkatársunkat!

 2Mrendszer@gmail.com 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 15
Tegnapi: 12
Heti: 56
Havi: 640
Össz.: 50 240

Látogatottság növelés
Oldal: KÖLTSÉG OPTIMALIZÁLÁS
A TUDÁS PROFIT FORRÁS - © 2008 - 2024 - tudaskezelok.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »