Kevés vállalkozónak sikerül heti húsz milliót keresni, néhányan azonban százmilliónál is többet érhetnek el!
Számtalan vállalkozás indult egy garázsból és mára cégbirodalommá nötte ki magát.
Hogy érhették el?
A sikeres embereknek valóban van valamilyen titkos módszerük, amivel gigászi vagyonokat gyűjthetnek, ami másoknak elérhetetlen?
Pareto felfedezte azt a különleges összefüggést, amit az egyetemi professzorok tanítanak, de a hasznát még ők sem ismerik a gyakorlatban.
Mi lehet az oka?
Nem elég tudni, hogy a munkaidő 80 %-ának felhasználásával eredményeink mindössze 20 %-át hozzuk létre! (Újabban inkább csak 10 százalékát).
A munkahelyi erőfeszítéseink 20 %-a hozza létre az eredményeink 80 %-át.
A többség a munkaidő melyik részét fejleszti sikeresebben?
Aki nem elégszik meg a "fűrészpor fűrészelésével" és nem többet akar dolgozni, hanem a munkája értékét akarja növelni, az tudja, hogy nem a munka 80 %-ának az eredménye a döntő, hanem a 20 %-ának a még értékesebbé válása!
Az eredményesebb munkaidőt még eredményesebbé kell tenni!
Az ésszerűsítéssel, a hibákat már a tervező asztalon kijavíthatjuk a korábbi hibaköltségek töredéke mellett.
Mi kerül többe?
A javítgatás vagy a megelőzés?
Ami fejleszthető már benne van a vállalkozásban?
Erről különféleképpen gondolkodnak a szakemberek. Sajnálatos, de előbb gondolnak a pénztőkére mint arra a kreativitásra, ami rendelkezésre áll.
Hogy lehet ezt felhasználni?
Az értéktervezés hozzásegít, hogy a költségek elérjék vagy megközelítsék a megfelelőt, a tevékenység arra irányuljon amit értéknek tekint a vevő és a felhasználó, ami biztosítja a nyereséget.
A piaci munka értékfejlesztése hatékonyabbá és eredményesebbé teszi az értékesítést.
A marketing megtanít rá, hogy azt gyártsd ami kell a vevőknek,
A vevő szeretné megkapni amire szüksége van, elvárja, hogy ott értékesíts és akkor, annyiért amire fel kell készülni.
Ezek közül egy sajnos nem teljesül!
A törzsvevők igényeinek kiszolgálása megfelelő?
Ez nem biztos, de törekedni kell rá!
Nem elég meghallani, hogy mit akar a vevő, meg is kell érteni!
Ha száz látogatásból csak egy esetében adnak megrendelést, akkor valami nem az aminek lennie kell!
Az értéktervezés megtanulása mindössze 4 - 6 napig tart, de a haszna egy életre szól.
Van néhány pénzt gyártó mechanizmus amit a többség elhanyagol!
Bevételre szükség van, a piacról élünk, ahol mindennek ára van.
Miért ne tanulná meg Ön is az értéktervezés alkalmazását?
Kérje tájékoztatónkat e-mail címünkön:
____________________________________________________________
ELADHATÓVÁ TETT TERMÉKEK!
Több élelmiszeripari cég vezetőinek tartottunk értékesítési és szervezet fejlesztési tréninget Budapesten és az ország különböző városaiban.
Felmerült egy értékesítési példa, ami példaként szolgál a következő sorok szerint.
Egy tejipari cégnél olyan tehéntúró értékesítésével bajlódtak, amit kiszárítottak, különleges eljárással porrá őröltek, majd tasakokban akartak értékesíteni, ha lett volna rá kereslet.
A gyártást nem előzte meg
Kiderült, hogy a por alakjában, bármeddig hűtés nélkül tárolható túró - bár víz hozzáadásával visszanyerte ízét és illatát - nem nyerte el a fogyasztók érdeklődését.
Gyanakvást váltott ki a tasakokban kínált portéka.
A fogyasztók attól féltek, hogy ártalmas lehet az egészségre. Ráadásul ha vizet adtak hozzá, lassan szívta fel a nedvességet, nem elég gyorsan duzzadt meg a tasakban lévő por.
A tréning résztvevői tanácsot kértek, mit tegyenek?
Hogyan lehetne értékesíteni ezt az általuk kitűnőnek tartott terméket?
Itt volt az ideje, hogy a résztvevők megismerkedjenek azzal a hihetetlenül sok tudást mozgósító módszerrel, amit "Brain-stormingnak", magyarul ötletelésnek, ötletrohamnak neveznek.
A csoport lemondott egymás ötleteinek bírálatáról, egyszerűen csak leírták ötleteiket, mi mindenre tartják felsználhatónak a porrá őrölt tehéntúrót.
A lényeg, hogy az emberi fogyasztásra szánt porított tehéntúróból "Boci tápszer" lett alig 90 perc alatt.
Mit érhetnénk el, ha gyakrabban használnánk ezt a különleges kincsképző kincset, költséghatékony módszert?
A munkatársak gazdag tapasztalatai, ha rendszeresen gyűjtenék az ötleteket, sokkal több vevőt szereznének, nagyobb piacot biztosítanának, mint amiről álmodunk és ami az ötletek megismerésének híányában eltűnik a semmiben.
A "Brain storming" módszer megtanítását követően a vállalkozások egy-egy alkalmas munkatársa képessé válhat rá, hogy vezesse ezeket az alkalmakat.
A szervezetek ezrei vehetik igénybe szolgáltatásunkat hogy a kreativitást, ami minden csoportban ott szunnyad, hasznossá tegyük.
Érdekelt vagy a jövedelmed növelésében?
Klikkelj az alábbi linkre ha szeretnél részt venni egy bemutatón és két sorban értesítsd munkatársunkat!