UTAZÁS SZINERGIKONBAN
A szinergia titka, hogy két vagy több együtthatás esetén a vártnál nagyobb eredmény, a befektetés többszöröse jöhet létre. Ez a „Szinergikon” alapgondolata.
Bármelyik szakterület tanulásáról van szó - aminek szókincse van – munkaigényes. Az ember érdeklődése, aktivitása, érdekeltsége, gondolkodásának fejlettsége az a szükséges alap, aminek a segítségével tanulhat, a képességei miatt korlátozott. Ez az állítás félrevezető, ugyanis az agyunknak egy féltekéje a logika, másik része a kreativitás, az érzelmek, képek, illatok állítólagos székhelye c. nézetet a tudomány a XX. század végére már meghaladta. A szívünkben, a sejtjeinkben is van memóriánk és amit eddig tudatalattinak neveztünk, milliószor több adatot tárol mint a logikus gondolkodást végzőnek tekintett agyfélteke. Nem csak az a kérdés, hogy mennyi adatot tárol az agy, hanem sokkal inkább az, hogy mennyit vagyunk képesek ebből előhívni, felhasználni.
Az agykutatás szakemberei jelentős előrehaladást értek el ezen a téren. A tudás megszerzése azok részére is megkönnyíthető, akik kevés önbizalommal, gyenge tanulmányi eredmények elérésével látnak hozzá egyszerű módszereink alkalmazásához.
A marketing, a minőségügy, az értékelemzés például olyan tudományok, melyek meglepnek egyszerűségükkel. Éppen emiatt a megértésük problémákat okoz a tanulásban és alkalmazásban. Ugyanis a hagyományos oktatási módszerekkel fáradtságosan és nehezen elsajátíthatók azok az ismeretek, melyek a rokon tudományokhoz kapcsolják ezeket. Ráadásul az elmélet és a használat összekapcsolása nélküli tanulással, gyakorlás nélkül – amiből hiányoznak a felismerések – gyakran lehetetlennek tűnik a tudás megszerzése. Összesen 360 módszerből lehet kiválasztani az elvárásoknak megfelelőt. A felnőtt korábban megszerzett ismereteire és elért szintjére épülő módszereinket használók könnyen és gyorsan érhetik el mindazt a professzionális tudást, ami szükséges a valódi profit megszerzéséhez. A programunkat használók között azok, akik korábbi életükben lassúnak érezték a tanulási folyamatot, a tudáskezelés módszereivel megtapasztalják mennyire könnyen tanulhatnak. Mérhető tudás keletkezik, ami azonnal hasznosul.
A tudás megszerzésének lépcsői.
Rendszerünk minden lépését értékeljük. A tanulásért mi fizetünk, a képzésért a megrendelő. A folyamatban minden szereplő érdekelt, a megrendelő, a résztvevő és az oktató is.
____________________________________________________________